Навчальні програми у держсекторі, місцевому самоврядуванні та в бізнесі

навчальні програми інституту

Модулі

  • Робота прес-служби; управління брендом; розробка й імплементація стратегій та комунікаційних планів.

  • ЗМІ&PR: події та інструменти. Прес-захід, інтерв’ю, подієвий маркетинг.

  • Поведінкова економіка. Сегментація емоційних потреб аудиторії. Дерево цінностей українців.

  • Digital-медіа для державних комунікацій, контент-план, SMM, локалізація таргетингу.

  • Мистецтво взаємодії з цільовою аудиторією: копірайтинг, сторітейлинг, медіатренди.

  • Комунікаційні стратегії розвитку регіонів та адміністративних центрів. Топографічний брендинг.

  • Маніпулювання в інформаційному полі: механізми впливу та протидії.

  • Дифамація: практика і теорія. Антикризові комунікації.