Навчальні програми у держсекторі, місцевому самоврядуванні та в бізнесі
Модулі
Робота прес-служби; управління брендом; розробка й імплементація стратегій та комунікаційних планів.
ЗМІ&PR: події та інструменти. Прес-захід, інтерв’ю, подієвий маркетинг.
Поведінкова економіка. Сегментація емоційних потреб аудиторії. Дерево цінностей українців.
Digital-медіа для державних комунікацій, контент-план, SMM, локалізація таргетингу.
Мистецтво взаємодії з цільовою аудиторією: копірайтинг, сторітейлинг, медіатренди.
Комунікаційні стратегії розвитку регіонів та адміністративних центрів. Топографічний брендинг.
Маніпулювання в інформаційному полі: механізми впливу та протидії.
Дифамація: практика і теорія. Антикризові комунікації.